moje-tak-zwane-zycie blog

Twój nowy blog

… !

1 komentarz

I hate everything about you!
Why do I love you? ;(
You hate everything about me!
Why do you love me..?

I hate!
You hate!
I hate!
You love me!! ;(

;((

Brak komentarzy

budze się rano.. z myslą o Tobie..
dlaczego to robisz.
uciekasz..
widzsz to jasno w moich oczach.
myslę, ze zrobiłam cos źle.
czuje jakby mineło 100 lat, a ja w ciąż nie moge uwierzyc ze odszedłeś..

tak oto.. pije w samotności i staczam sie na dno..
zostane cała noc.
z przekrwionymi oczami.
podczas gdy te ściany przetrwaja dłużej niż ja a z nimi moja historia.

.

Brak komentarzy


pisze..

tak mi sie zdaje.

nie wiem po co. ale czuje ze tak mi lepiej.


urodziłam się to tez nie wiem po co,

wogole zacznijmy od tego ze mało wiem.


nie chce sie z tego wyrwac bo tak jest dobrze,

ale resztka rozumu która mi pozostała mowi do mnie

Kurwa! weź sie pozbieraj.

w sumie racja.


ale sensu w tym nie widze zadnego.


ide zamkną okno bo pies sąsiadów wyje jak pojebany.


jestem

ale jakby mnie nie było.

w sumie jeden chuj.


zyje.

kazdy dzien zaczynam tak samo.

i chyba mi to nie przeszkadza.

kocham.

i nie mam nic przeciwko czekaniu tutaj.

to trzyma mnie przy zyciu.

zyje dla Ciebie.


czasem jestem wredną egoistką.

mysle tylko o sobie

a kocham bezgranicznie.

uwierz..


czasami tak poprostu ‚mijamy się’

rozmowa z Toba boli, kiedy wiem ze jesteś tak daleko.

ale kocham nieprzytomnie.

i tak juz pozostanie..


  • RSS